Vanliga frågor & Svar
Nedan hittar du svaren på de vanligaste frågorna om vår Yankee Clocks-butik.
Skicka
När beställningen har gjorts skickas den så snart som möjligt till ett av våra distributionscenter där varan skickas. Du kan få tillgång till en mer exakt spårning genom att följa den här länken: orderspårning
Betalningsmetod |
Plazos de entrega |
Gastos de envío |
Operador |
Standardleverans |
1 till 4 veckor |
Gratis |
DHL | La Poste |
Säker leverans – Förlust/stöld/brott |
1 till 4 veckor |
4,99 € |
DHL | La Poste |
Betalning
Välj helt enkelt dina varor från rullgardinsmenyn på produktsidan och klicka på knappen “Lägg i varukorgen”, följ sedan stegen för att slutföra din beställning. Vi förbereder din beställning och skickar dig ett bekräftelsemail när paketet har skickats.
Vi accepterar Visa och Mastercard. Du kan också betala med Paypal.
Om du vill betala med Aurora, bankkort, Maestro och andra betalkort måste du göra betalningen via Paypal även om du inte har något konto.
För att göra detta väljer du helt enkelt “Köp med Paypal” på sidan med kundvagnen. Du kan sedan välja “Betala med kreditkort eller Visa-debetkort” på nästa sida. Därefter anger du ditt land (Frankrike), och i korttypen kan du välja ditt kort.
Returnerar
Returer accepteras så länge de inte överskrider 14 dagar från mottagandet av paketet. Alla returnerade produkter måste dock vara i perfekt skick och returfraktkostnaderna måste betalas av dig. Bevis på att postningen har levererats måste skickas via e-post som bevis på att den har levererats.
** Reklamartiklar kan inte returneras.
Beroende på varan och orsaken är återbetalning tillåten efter granskning.
Om du har ändrat dig i fråga om din beställning, skicka oss ett e-postmeddelande och ange vilken artikel du vill ändra så gör vi de nödvändiga åtgärderna. Observera att eventuella ändringar av din beställning måste göras inom 2 timmar efter det ursprungliga köpet.
Så länge den returnerade varan är i perfekt skick är det möjligt att byta ut den. Skicka bara ett mejl till oss så tar vi hand om resten.Så länge den returnerade varan är i perfekt skick är det möjligt att byta ut den. Skicka bara ett mejl till oss så tar vi hand om resten.