Kontakt




    Ofta ställda frågor

    Hur kan jag kontrollera statusen för min beställning?

    När beställningen har gjorts skickas den så snart som möjligt till ett av våra distributionscenter där varan skickas. Du kan få tillgång till en mer exakt spårning genom att följa den här länken: orderspårning

    Vilka är leveranstiderna?

     

    Betalningsmetod

    Tidsfrister

    Utgifter

    Operatör

    Standardleverans

    1 till 4 veckor

    Gratis

    Postnl | Postnord

    Säker leverans – Förlust/stöld/brott

    1 till 4 veckor

    49 kr

    Postnl | Postnord

    Jag gillar inte min vara, kan jag returnera den?

    Returer accepteras så länge de inte överskrider 14 dagar från mottagandet av paketet. Alla returnerade produkter måste dock vara i perfekt skick och returfraktkostnaderna måste betalas av dig. Bevis på att postningen har levererats måste skickas via e-post som bevis på att den har levererats.

    ** Reklamartiklar kan inte returneras.

    Beroende på varan och orsaken är återbetalning tillåten efter granskning.

    Kan jag returnera varan och byta ut den?

    Så länge den returnerade varan är i perfekt skick är det möjligt att byta ut den. Skicka bara ett mejl till oss så tar vi hand om resten.

    tel : +33 07 55 67 95 43

    mail : support@yankeeclocks.com

    adress : 12 allée des yvelines 78190 Trappes